Sunday, December 13, 2009

Bimbingan Solat Bersama Belia Di Ostrich Village Lodge Kota Belud






Beginilah perjalanan hidup saya, terkadang program sukar untuk ditentukan kerana ada sahaja program yang terpaksa dihadiri terutama arahan jabatan sendiri. Pada hari sabtu 12/12/2009 saya menghadiri program anjuran Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM). Di dalam program ini saya ditugaskan membimbing peserta tentang amali solat. Seramai lebih kurang 60 orang peserta yang mengikuti program ini. Mengikut pernilaian saya peserta kali agak mahir juga dalam amali solat ini.

Oleh kerana saya berceramah sehingga jam 12.00 tghr maka banyaklah majlis=majlis kahwin tidak dapat saya hadiri.

Pada waktu petang selepas solat maghrib, kami sekeluarga balik ke kg. Rosok kerana ada majlis menerima menantu dari negeri Perlis. Ramai juga orang datang dalam majlis ini. Majlis diadakan di rumah Cikgu Mohd. Taufik.

0 ulasan:

Post a Comment