Thursday, January 14, 2010

Mesyuarat ke 2 AJK Sambutan Maal Hijrah 1431H Daerah Kota Belud








Pada 7.8.2010 yang lalu, saya sempat menghadiri mesyuarat Badan Dakwah Daerah yang membincangkan program-program yang diadakan sempena sambutan Maal Hijrah 1431H DI Daerah Kota Belud. Mesyuarat memutuskan akan mengadakan beberapa program ialah gotong royong, ziarah ke hospital Kota Belud dan majlis derma darah.Untuk sambutan peringkat daerah akan diadakan pada hari sabtu ini 16/1/2010M. Dijemput hadir!!

1 ulasan:

kelapa mawar said...

Assalamuwalaikum Tuan Imam,


Berdasarkan kepada maklumat yang disampaikan oleh Sdr Musli dalam Blog Kelapa Mawar, dan kemudian maklumat susulan daripada beberapa orang yang telah melawat Tan Sri Pandikar Amin di SMC, maka KELAPA MAWAR memohon jasa baik kepada semua blogger Kota Belud supaya dapat memaparkan bahawa TSP sedang sakit dan kemungkinan akan dipindahkan ke IJN.


OLEH YANG DEMIKIAN KELAPA MAWAR MEMOHON SELURUH MASYARAKAT KOTA BELUD TANPA MENGIRA FAHAMAN POLITIK DAN JUGA SUKU BANGSA DAN KETURUNAN AGAR DAPAT MENGADAKAN SOLAT HAJAT DAN BACAAN YASSIN SAMA ADA SECARA BERJEMAAH ATAU BERSENDIRIAN UNTUK MEMOHON KEPADA ALLAH SWT AGAR SPEAKER DEWAN RAKYAT ITU DIKURNIAKAN KESEMBUHAN DAN DAPAT MENJALANI KEHIDUPAN SEPERTI BIASA.

Post a Comment